آموزش پروژه محور ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول

دوشنبه 25 مرداد 1400
4:21
نریمان قلی پور
آموزش پروژه محور ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول

همه میدونیم بعد از اینکه طرح صیانت اگر اجرا بشه ، ممکنه فضای مجازی تعطیل شه یا محدود بشه و از الان باید به دنبال راه چاره ای برای مقابله با آن باشیم . بهترین و مفید ترین راهی که بعد از سال ها تجربه در زمینه ی فروشگاه های انلاین در فضای مجازی و سایت های فروشگاهی کسب کردم این بود که داشتن یک سایت فروشگاهی بسیار مهمتر و بهتر از یک پیج اینستاگرامی یا یک کانال تلگرامی است . دلیلش واضح است وقتی سایت فروشگاهی تاسیس میکنید صاحب امتیاز آن تماما خود شما هستید.

هر سود و هر ضرری به پای شماست و کلا ارباب فروشگاهتون خودتون هستید . ولی اینستاگرام برای یک شرکت خارجی و تلگرام برای یک فرد خارجی هست که شما نه ایشان را میشناسید و نه میدونید تحت دستور چه کسانی کار میکنند.

کافیست کوچکترین درخواستی را دولت آن کشور یا افراد پرقدرت به آن فضاهای مجازی بدهند آن زمان کسب و کار شما برای آنها اصلا اهمیت ندارد با یک دکمه تمام و کمال سرمایه گذاری ها و ارزشمندی های شما را از بین می برند بدون اینکه بتوانید کوچکترین اعتراضی را داشته باشید

اما وقتی شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید هیچ کسی حق ندارد انرا قطع کند مگر خود خود خودتان پس از الان به فکر ساختن یک سایت فروشگاهی انلاین باشید.


بهترین ابزار برای ساختن فروشگاه آنلاین چیست ؟


ساخت فروشگاه اینترنتی با لاراول مشابه دیجیکالا


برای ساختن قدرت مندترین سایت ها از یک زبان برنامه نویسی به نام php استفاده شده است و این زبان یک فریمورک قدرتمندی دارد که به شما اجازه میدهد به راحتی بتوانید یک سایت فروشگاهی کامل را پیاده سازی کنید که قدرت فروشگاه هایی مثل دیجی کالا را داشته باشد

ساخت فروشگاه با لاراول راحت است کافیست ابتدا لاراول را یاد بگیرید

من پیشنهاد میکنم دوره ی اموزش ساخت فروشگاه مشابه دیجیکالا با لاراول را ببینید.

لاراول که به انگلیسی Laravel نیز نوشته میشود بسیار قدرتمند تر از ابزارهایی مثل وردپرس و ... هست که همه به شما پیشنهاد میکنند.

این ابزار یک فروشگاه اختصاصی میسازد که اگر بخواهید چنین فروشگاهی را سفارش دهید یک تیم کدنویسی آنرا زیر صد میلیون تومان نمی نویسند.



سورس فروشگاه لاراول

تا حالا فکر کردید که سورس یک فروشگاه لاراولی را پیدا کنید چقدر راحت تر و سریعتر میتونید یک فروشگاه کامل بسازید ؟ من خبر خوبی واستون دارم من تونستم بعد از یک ماه جستجو سورس کد فروشگاه دیجیکالا با لاراول را پیدا کنم .

اگر قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی کامل در اندازه ی فروشگاه اینترنتی دیجیکالا را بسازید و اپلیکیشن هم داشته باشه میتونید از دوره ی آموزشی ساخت دیجیکالا با لاراول به همراه اپلیکیشن سایت آواسام را تهیه کنید و ببینید چقدر شما را کمک میکند تا هر چه سریعتر بتوانید برنامه نویس لاراول شوید و یک فروشگاه برای کسب و کار خودتان بسازید.


[ بازدید : 436 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خاطرات یک برنامه نویس پایتون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]